Ierland Dag 16

2 augustus 2016 - Dublin, Ierland

Dag 16 : Kilkenny - Dublin

Kilkenny

Deze morgen hebben we eerst nog even door Kilkenny gewandeld en onder andere het kasteel en het college bezocht.

Kilkenny Castle  Kilkenny College

Wicklow Mountains

We reden dan op weg naar Dublin eerst nog door de Wicklow Mountains. Dit was een zeer mooie rit die zich over de bergen slingerde. We lunchten hier ook onderweg, met natuurlijk een mooi uitzicht.

Lunch with a view 3  Wicklow Mountains

We passeerden ook Lough Tay, waar we nog een korte wandeling maakten.

Lough Tay  Lough Tay selfie

Vervolgens reden we naar Dublin, onze laatste halte in Ierland. Hier zullen we nog 2 nachten blijven alvorens weer richting België te rijden.Hier een view van net voor we Dublin binnen reden.

View Dublin

Er zijn ook weer enkele video's bijgekomen.

1. Berx Josee:
    2 augustus 2016
    Fijn om weer te mogen meegenieten van al die mooie plaatsjes zo voel ik mij ook een beetje op reis. het was toch weer een droge dag het zonnetje zal hopelijk voor morgen zijn !